Met welke klachten en vragen kan ik terecht bij de online dierenarts?

Oók de online dierenarts kan je helpen bij veel verschillende klachten of vragen die je hebt over de gezondheid of  verzorging van je huisdier.
Het is een nieuwe adviesvorm, naast de vertrouwde gang naar de dierenarts in de kliniek, maar past helemaal bij deze tijd en steeds meer baasjes proberen het.

Natuurlijk ‘gebruik’ je de online dierenarts NAAST de bezoeken aan de dierenarts in je eigen kliniek, die je natuurlijk altijd nodig blijft hebben voor fysieke handelingen (enten, behandeling etc)  en spoedgevallen.

Niet-urgente en preventieve vragen

Maar met heel veel niet-urgente vragen en preventieve vragen doe je jezelf en je dier een groot plezier om die juist te stellen aan de online dierenarts.
En je kunt voor meer terecht bij Jacker.nl, dan je waarschijnlijk denkt! Dat is gebleken uit onze vele gesprekken met klanten en geinteresseerden.

Onze ervaring leert dat 7 van de 10 klanten heel goed via dit online advies kunnen worden geholpen en dan niet meer naar hun lokale kliniek hoeven.
Dat scheelt tijd, geld en – niet onbelangrijk – onnodige stress bij je dier.

Klik hier en lees de vele voorbeeldvragen per diersoort maar eens.
En lees ook over het voordeel dat ‘triage’ jou en je dier biedt: als je door de Jacker-dierenarts kunt worden geholpen, ben je namelijk binnen 10 minuten voor maar € 15,- klaar! (En een gang naar de dierenkliniek kost je vaak al een paar uur van deur tot deur en je betaalt een hogere rekening).

Onderscheidend voordeel van de online-Jacker-dierenarts

Het voordeel van Jacker-dierenartsen tov andere online dierenartsen en telefonisch consult is:

  • contact per live video:  kijken is altijd beter dan alleen luisteren (telefoon) of schriftelijke communicatie
  • interactief contact: je hebt een live videogesprek met de dierenarts met directe diagnose, zodat je na 10 minuten al weet waar je aan toe bent.

 

Baasjes vragen zich wel eens af over wat voor soort onderwerpen en vragen onze dierenartsen van Jacker.nl adviseren. Omdat VIDEOBELLEN nog niet voor iedereen een bekend iets is. Maar de dierenartsen van Jacker.nl hebben dezelfde kunde en papieren als dierenartsen in een kliniek. Natuurlijk is er een verschil tussen video kijken en een kliniek bezoeken: onze dierenartsen kunnen je dier niet voelen en ruiken op afstand. Maar dat is voor 7 van de 10 vragen ook niet nodig…
Een triage (=1e consult of jouw 1e vraag) via Jacker.nl geeft jou en je dier voordeel op veel fronten

Waarom niet? Probeer het een keer en overtuig jezelf!

Als je weet dat 70% van de vragen prima met ons online advies kan worden afgehandeld en een bezoek aan Jacker.nl ipv je lokale kliniek jou en je dier veel gedoe, geld en stress bespaart, waarom zou je het dan niet eens proberen 😉 ?

Het is inderdaad een nieuwe manier van contact, in een bestaande ‘markt´, maar dat geldt voor zoveel dingen. We zijn inmiddels allemaal ook al erg gewend aan het online bestellen van boeken, reizen etc. Dus waarom niet ook ‘snel en toegankelijk advies van een dierenarts?’ online ‘bestellen’?

Ons systeem is ook zeer gebruikersvriendelijk:
Qua techniek ‘doet een kind de was’ blijkt uit onze klantcontacten. Het wijst zich vanzelf en je kunt zelf snel testen met een 10 seconden-testvideo.

Probeer het daarom een keer! Waarom niet?

Zo kunnen de Jacker-dierenartsen je bijvoorbeeld adviseren over:

  • de juiste huisvesting en voeding, passend bij de levensfase en type van je dier
  • gedrag
  • aanschaf of afscheid nemen van je huisdier.
  • over de urgentie van behandeling bij een klacht
  • een goede voorbereiding voordat je een dierenkliniek bezoekt
  • of het geven van een second opinion.

Check voor de beperkingen van de verstrekte adviezen de disclaimer en algemene voorwaarden op deze site.

Meest recente berichten

Begin te typen en druk op Enter om te zoeken