Waarom blijkt uit de VIDEOTEST dat mijn apparatuur of de verbinding onvoldoende is?

De online dienst van Jacker.nl werkt prima via de Google Chrome browser en op niet te oude apparatuur (max. 3 a 4 jaar en afhankelijk van merk en kwaliteit).

Voor Apple apparatuur gelden uitzonderingen:

  • Apple laptop: inloggen via de Google Chrome browser. NIET in de Safari-browser, die werkt namelijk niet mee aan videobellen.
  • Voor de iPads en iPhones:ikoon jacker.nl app voor videobellen via iPhone en iPad
    – hiervoor heb je voorlopig nog een (extra) app nodig (te herkennen in de app-store aan het icoon hiernaast) , om te kunnen videobellen. Apple ondersteunt namelijk nog geen video en geluid om dit te kunnen doen. Het goede nieuws is dat je waarschijnlijk binnenkort WEL via de browser kunt bellen, met relatief nieuwere iPhones en iPads. Dus zonder de app. Wij houden je op deze pagina op de hoogte!

Onze site geeft aan wat voor jou van toepassing is ahv tracking met welk apparaat en browser je inlogt. Volg die instructies goed.

Als uit de 10-seconden-test-video blijkt dat je verbinding, qua beeld en/of geluid ontbreekt of onvoldoende is kan er een aantal zaken aan de hand zijn, de meest voorkomende:
– je apparatuur of camera is te oud, onvoldoende van kwaliteit of niet snel genoeg
– je hebt een andere / verkeerde browser gebruikt – die niet werkt voor onze dienst: installeer Google Chrome.  En – HEEL BELANGRIJK -open Jacker.nl IN de zoekbalk van Google Chrome.
– je hebt geen ‘OK’ gegeven op de pop-up-vraag of de camera en/of microfoon van je apparaat mogen worden gebruikt: verander dit dan via je instellingen
– je internetverbinding is niet sterk of instabiel. Voor een goede video-bel-verbinding heb je een uploadsnelheid nodig van minimaal 5MB maar beter 10MB nodig, die ook stabiel is. De downloadsnelheid is altijd hoger. Deze snelheden kun je in een tweetal minuten testen op: speedtest.net

Dit zijn zaken waar niet Jacker.nl, maar jijzelf WEL invloed op kunt uitoefenen. Dus bereid je goed voor voor je geplande gesprek en check nogmaals via de 10-seconden-test-video of je verbinding verbeterd is, na bovenstaande tips. werkt de test toch niet goed, dan heeft het geen zin om een afspraak te maken, omdat we dan geen goede verbinding met elkaar kunnen maken.

Onze dierenartsen gebruiken apparatuur die volledig is gecheckt en getest en ze hebben een goede internetverbinding. Dus daar kan het niet aan liggen.

 

 

 

 

 

Meest recente berichten

Begin te typen en druk op Enter om te zoeken